دانلود پرسشنامه افسردگی بک ۲ (BDI-II)

    Sorry, no posts matched your criteria.

دانلود پرسشنامه افسردگی بک ۲ (BDI-II)

۱۵ آذر ۱۳۹۴
1,536 views
بدون نظر

دانلود پرسشنامه افسردگی بک ۲ (BDI-II)

4000 تومان – خرید

BDI-II

 

دانلود پرسشنامه افسردگی بک ۲ (BDI-II)

پرسشنامه افسردگی بک ۲ (BDI-II) نسخه جدیدتر پرسشنامه افسردگی بک اولیه است. این پرسشنامه در طی چهل سال اخیر بهترین و پراستفاده‌ترین ابزار برای شناسایی افسردگی بوده است. البته این پرسشنامه بیشتر برای مواردی به کار می‌رود که فرد تشخصی افسردگی را دریافت کرده است و از این ابزار برای سنجش شدت افسردگی استفاده می‌شود.

معرفی پرسشنامه افسردگی بک ۲ (BDI-II)

پرسشنامه افسردگی بک اولیه (BDI) برای اولین بار در سال ۱۹۶۱ توسط  بک و همکارانش ساخته شد. پرسشنامه افسردگی بک ۲ (BDI-II) در سال ۱۹۹۶ برای هماهنگی بیشتر با ملاک‌های DSM-IV مورد بازنگری قرار گرفت. در پرسشنامه افسردگی بک ۲ (BDI-II) از آزمودنی خواسته می‌شود که احساس خود را در دو هفته اخیر در نظر بگیرد و به سوالات پاسخ دهد. این پرسشنامه برای سنجش شدت افسردگی در بزرگسالان و نوجوانان ۱۳ سال به بالا طراحی شده است و دارای ۲۱ ماده است.

نمره گذاری پرسشنامه افسردگی بک ۲ (BDI-II)

پرسشنامه افسردگی بک ۲ (BDI-II) دارای ۲۱ گویه است و هر گویه متشکل از ۴ جمله است که فرد باید دور یکی از آن‌ها خط بکشد و احساس و رفتار خود را نشان دهند. نمره گذاری پرسشنامه افسردگی بک ۲ (BDI-II) به صورت کامل توسط همکاران ما در بخش روانشناسی موسسه ایران تحقیق آماده شده است و شما پس از دانلود فایل مربوطه قادر خواهید بود نمرات به دست آمده را به ترتیب زیر تفسیر نمایید:

بدون افسردگی

افسردگی خفیف

افسردگی متوسط

افسردگی شدید

 

 

 

"بازديدکننده گرامي" با تشکر از اينکه سايت مارا براي انتخاب مقالات انتخاب کرده ايد در صورت پرداخت موفق و عدم دريافت فايل بعد از پرداخت کافيست موضوع پروژه رو به ايميل زير بفرستيد تا سريع واستون فرستاده بشه .... با تشکر nirvana70777@gmail.com

برچسب ها

۷ روز هفته، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم، سوالی دارید؟ بپرسید

آدرس ایمیل

nirvana707772@gmail.com

تلفن تماس

09369459753