پرسشنامه سبک سنج مدیریت لوتانز

    Sorry, no posts matched your criteria.

پرسشنامه سبک سنج مدیریت لوتانز

۱۰ خرداد ۱۳۹۴
1,336 views
بدون نظر

هدف: ارزیابی سبک های مدیریتی مدیران (توجه به کارکنان یا توجه به وظیفه و سازمان)

تعداد سوال: ۳۵

شیوه نمره گذاری و تفسیر نتایج: دارد

روایی و پایایی: دارد

– Referrence: Mahdizade, M. (2006). The study of relationship between principals’ leadership styles and teachers’ job satisfaction in Noshahr elementary, secondary and high school class. unpublished thesis, Shahid Beheshti Univesity, Tehran.

– ﭘﻮﻻدی ﻧﺠﻒ آﺑﺎدی، ﻓﺮﻫﺎد (۱۳۸۰). ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ ﺳﺒﻚ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﻛﺘﺎﺑﺨﺎﻧﻪ ﻫﺎی داﻧﺸﮕﺎﻫﻲ ﻓﺮدوﺳـﻲ و ﻋﻠﻮم ﭘﺰﺷﻜﻲ ﻣﺸﻬﺪ. ﭘﺎﻳﺎن ﻧﺎﻣﻪ دوره ﻛﺎرﺷﻨﺎﺳﻲ ارﺷﺪ ﻛﺘﺎﺑﺪاری و اﻃﻼع رﺳﺎﻧﻲ. داﻧﺸﻜﺪه رواﻧﺸﻨﺎﺳﻲ و ﻋﻠﻮم ﺗﺮﺑﻴﺘﻲ. داﻧﺸﮕﺎه ﻓﺮدوﺳﻲ ﻣﺸﻬﺪ.

پرسشنامه آماده مدیریت

projeha.net بزرگترین سایت دانلود پروژه و مقالات دانشجویی

فرمت :  word

توضیحات:
شیوه نمره گذاری و تفسیر نتایج:
پرسشنامه سبک سنج مدیریت (لوتانز ۱۹۸۹) که توسط دکتر الوانی ترجمه شده است که شامل ۳۵ سوال می باشد در پنج گزینه همیشه، غالبا، گاهی، به ندرت, هیچگاه پاسخ داده می شود.
۱٫ سوالات شماره ۸، ۱۲، ۱۷، ۱۸، ۱۹، ۳۰، ۳۴، ۳۵ را در نظر گرفته اگر پاسخ «به ندرت» یا «هیچگاه» داده شده باشد در مقابل آنها یک امتیاز درج شده است.
۲٫ در صورتی که به سایر سوالات (علامت نزده) و پاسخ «همیشه» یا «غالبا» داده شده باشد در مقابل آنها یک امتیاز نیز درج شده است.
۳٫ امتیازاتی که در مقابل سوالات شماره ۳، ۵، ۸، ۱۰، ۱۵، ۱۸، ۱۹، ۲۲، ۲۴، ۲۶، ۲۸، ۳۰، ۳۲، ۳۴، ۳۵ درج گردیده جمع می کنیم که عدد حاصل میزان توجه مدیر به انسان را نشان می دهد.
۴٫ امتیازات سوالات باقیمانده (سوالات غیر از بند ۳) را نیز جمع می کنیم که عدد حاصل میزان توجه مدیر به وظیفه و سازمان را نشان می دهد.

 

برای خرید بروی لینک زیر کلیک کنید :

خرید و  دانلود

"بازديدکننده گرامي" با تشکر از اينکه سايت مارا براي انتخاب مقالات انتخاب کرده ايد در صورت پرداخت موفق و عدم دريافت فايل بعد از پرداخت کافيست موضوع پروژه رو به ايميل زير بفرستيد تا سريع واستون فرستاده بشه .... با تشکر nirvana70777@gmail.com

برچسب ها

۷ روز هفته، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم، سوالی دارید؟ بپرسید

آدرس ایمیل

nirvana707772@gmail.com

تلفن تماس

09369459753