مبانی نظری چابکی سازمانی

    Sorry, no posts matched your criteria.

مبانی نظری چابکی سازمانی

۱۳ شهریور ۱۳۹۵
776 views
بدون نظر

مبانی نظری چابکی سازمانی

دانلود رایگان پروژه

 

این فایل حاوی ۱۹ صفحه از جدیدترین ادبیات مربوط به متغیر چابکی سازمانی می باشد و مربوط به فصل ۲ یک پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری است. فرمت فایل word و قابل ویرایش می باشد. علاوه بر ادبیات و مبانی نظری، پیشینه پژوهش نیز آمده است. ضمنا منابع به صورت کامل در انتهای متن آورده شده است.
مقدمه :

موضوع چابکی چیزی نیست که بتوان آن را فقط برای بخش خصوصی در نظر گرفت. به کارگیری چابکی در بخش دولتی نیز می تواند عرصه مناسبی برای رشد و بالندگی این مفهوم باشد. البته برخی اعتقاد دارند که با توجه به عدم وجود رقابت و سرعت در بخش دولتی، و در یک کلمه عدم وجود پویایی در محیط کاری و عملیاتی آن، عملاً بیان چابکی در این بخش بی-معنا و بی ربط است. ولی این اعتقاد وجود دارد که بخش دولتی به دلیل کثرت ارباب  رجوعان خود و نیاز بیشتر به رفع نیازها و خواسته های آنها و در راستای بالندگی و تعالی خود در زمینه های سرعت و کیفیت، و مهم تر از همه هزینه، بیشتر از بخش خصوصی به چابکی نیاز دارد. مطالعات نشان می دهد که مؤسسات دولتی چابک، نرخ موفقیت فزاینده ای (تقریباً بیست درصد) در اجرای اقدامات تحولی نسبت به همتایان خود بدست می آورند. دولت هایی که در زمینه سرعت، انعطاف پذیری بیشتر و پاسخگوئی فراوان سرمایه گذاری می کنند، به احتمال قوی به اهداف شان خواهند رسید، زیرا عوامل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و تکنولوژیکی با سرعت هر چه تمام، بر دولت ها و تصمیمات آنها تأثیر گذارده، شهروندان و بازرگانان به خدمات سریع تر وتخصصی تری نیاز داشته، و در نتیجه خط مشی ها می بایست سریع تر از گذشته تهیه، تدوین و اجرا گردند، و مسلماً با انجام این امور، مؤسسات موفق به انجام رسالت و کسب اهداف سازمانی خود خواهند شد (سیلاوی، ۱۳۸۹، ۳۶).

فهرست مطالب:
۲-۱٫ مقدمه
۲-۲٫ بخش اول : چابکی سازمان
۲-۲-۱٫ سیر ظهور و پیدایش مفهوم چابکی
۲-۲-۲٫ تعریف چابکی
۲-۲-۳٫ مضامین کلیدی در مفهوم چابکی
۲-۲-۳-۱٫ مدیریت شایستگی‌های اساسی
۲-۲-۳-۲٫  سازمان مجازی
۲-۲-۳-۳٫ قابلیت تجدید ساختار
۲-۲-۳-۴٫ سازمان دانش محور
۲-۲-۴٫ اصول و شاخصه‌های چابکی
۲-۲-۵٫ الگوها و چارچو بهای مفهومی چابکی
۲-۲-۶٫ مدل مورد استفاده از چابکی در تحقیق
۲-۲-۷٫ اهمیت چابکی در سازمان‌ها
۲-۲-۸٫ نتایج حاصل از چابکی برای سازمان
منابع و مأخذ

 

 

جهت دانلود بروی لینک زیر کلیک کنید :

دانلود

"بازديدکننده گرامي" با تشکر از اينکه سايت مارا براي انتخاب مقالات انتخاب کرده ايد در صورت پرداخت موفق و عدم دريافت فايل بعد از پرداخت کافيست موضوع پروژه رو به ايميل زير بفرستيد تا سريع واستون فرستاده بشه .... با تشکر nirvana70777@gmail.com

برچسب ها

۷ روز هفته، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم، سوالی دارید؟ بپرسید

آدرس ایمیل

nirvana707772@gmail.com

تلفن تماس

09369459753