طرح توجیهی آموزشگاه هنرهای تجسمی

    Sorry, no posts matched your criteria.

طرح توجیهی آموزشگاه هنرهای تجسمی

۱ خرداد ۱۳۹۷
1,862 views
بدون نظر

2000 تومان – خرید

 

 

دانلود رایگان پروژه

 

فرمت : word

تعداد صفحات : ۱۲

 

موضوع طرح : آموزشگاه هنرهای تجسمی ( طراحی، نقاشی، گرافیک، مینیاتور و خوشنویسی )

ظرفیت : ۸۰۰ هنر آموز در سال

محل اجرای طرح : قابل اجرا در کلیه مناطق شهری کشور

سرمایه گذاری کل : ۴۵/۱۶۷ میلیون ریال

سهم آورده متقاضی : ۴۵/۱۷ میلیون ریال

سهم تسهیلات : ۱۵۰ میلیون ریال

دوره بازگشت سرمایه : ۲۴ ماه

اشتغالزایی : ۹ نفر

 

 

 

مقدمه:

 

عدم توجه کافی به مبحث آموزش هنر در نظام آموزشی کشور از یک سو و اوقات فراغت نوجوانان و جوانان که پیامد تعطیلات دراز مدت مدارس و دانشگاهها در فصل تابستان است و از مهم ترین فرصت های دانش آموزان و دانشجویان به منظور کسب مهارت در رشته های هنری یا فنی به شمار می رود موجب احساس نیاز به فراگیری هنر، به صورت خارج از برنامه رسمی آموزشی شده است . در این میان هنرهای تجسمی جایگاه خاصی بین نوجوانان و جوانان داراست. به دلیل بومی بودن هنرهایی مانند خوشنویسی و نقاشی ایرانی (مینیاتور)، اقبال عمومی برای فراگیری آنهادرکنارهنرهای پایه ای مانند طراحی ونقاشی وگرافیک رو به افزایش و تزاید است.

آموزشگاههای هنری آزاد مراکزی هستند که می توانند خلاء موجود در نظام آموزش و پرورش کشور در مورد آموزش موثر هنر را پر کرده و در این رهگذر گامی در جهت ارتقای سطح فرهنگ عمومی بردارند .

طرح حاضر که به احداث آموزشگاه هنرهای تجسمی با ظرفیت چهار کلاس برای آموزش هنرجویان در رشته های خوشنویسی ، طراحی ، نقاشی ، گرافیک و مینیاتور اختصاص دارد نیز قادر است ضمن حصول به هدف فوق الذکر ، نقش مهمی در غنی سازی اوقات فراغت پس از ساعات اشتغال به تحصیل یا تابستانی دانش آموزان و دانشجویان بر عهده گیرد .

ضمن اینکه با اجرای این طرح در کنار دستیابی به بازده مناسب اقتصادی ، زمینه اشتغال نیروهای متخصص و هنرمند فراهم می گردد . همچنین این طرح دارای این قابلیت است که در قالب تعاونی های بانوان به مرحله اجرا درآید .

 

 

سرمایه گذاری مورد نیاز طرح

 

 

الف- سرمایه ثابت

 

  • مکان مورد نیاز طرح ، شامل یک باب ساختمان با کاربری اداری به مساحت تقریبی ۹۰ متر مربع می باشد که ارزش رهن کامل ( حصه ثابت ) آن معادل ۱۲۰ میلیون ریال برآورد می شود .
"بازديدکننده گرامي" با تشکر از اينکه سايت مارا براي انتخاب مقالات انتخاب کرده ايد در صورت پرداخت موفق و عدم دريافت فايل بعد از پرداخت کافيست موضوع پروژه رو به ايميل زير بفرستيد تا سريع واستون فرستاده بشه .... با تشکر nirvana70777@gmail.com

برچسب ها

دیدن مطالب مشابه زیر به شما پیشنهاد میشود

۷ روز هفته، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم، سوالی دارید؟ بپرسید

آدرس ایمیل

nirvana707772@gmail.com

تلفن تماس

09369459753