طرح توجیهی پرورش بوقلمون

    Sorry, no posts matched your criteria.

طرح توجیهی پرورش بوقلمون

۱۰ بهمن ۱۳۹۴
892 views
بدون نظر

طرح توجیهی پرورش بوقلمون

Untitled

طرح کامل کارآفرینی پرورش بوقلمون از جوجه کشی تا کشتار، جهت تولید و پرورش بوقلمون سرمایه مورد نیاز را می‌توان به دو بخش ثابت و جاری تقسیم نمود که با توجه به نرخ تورم، در زمان اجرای پروژه میزان سرمایه‌گذاری نیز می‌تواند تغییرکند.

projeha.net بزرگترین سایت دانلود پروژه و مقالات دانشجویی

فرمت فایل : ( Word ( docx

تعداد صفحان : ۱۲

 

 چکیده:
جهت تولید و پرورش بوقلمون سرمایه مورد نیاز را می‌توان به دو بخش ثابت و جاری تقسیم نمود که با توجه به نرخ تورم، در زمان اجرای پروژه میزان سرمایه‌گذاری نیز می‌تواند تغییرکند.
به طور مثال نرخ ساخت و سازها، هزینه‌های مربوط به آب، برق و سوخت، دستمزدهای کارگری، هزینه خوراک و … باید به نرخ روز و در زمان اجرای پروژه محاسبه گردد.
در جداول زیر سعی گردیده تا خلاصه ای از هزینه های مورد نیاز جهت اجرای طرح پرورش بوقلمون گوشتی در مقیاس ۵۰۰۰ قطعه در هر دوره و یا بعبارتی ۱۰۰۰۰ قطعه در سال، در اختیار شما قرار داده شود، اما همانطور که در بالا اشاره گردید هزینه های مطروحه می توانند بسته به موقعیت منطقه، نوع سیستم پرورشی و خصوصاٌ زمان اجرا، بسیار متفاوت از اعداد داده شده باشند

• جهت اجرای طرح کارآفرینی پرورش بوقلمون و ارائه دانشجویی
• طرح کامل پرورش بوقلمون از مرحله جوجه کشی تا کشتار و بررسی فنی و اقتصادی طرح
در قالب Word و قابل ویرایش

 

 

 

"بازديدکننده گرامي" با تشکر از اينکه سايت مارا براي انتخاب مقالات انتخاب کرده ايد در صورت پرداخت موفق و عدم دريافت فايل بعد از پرداخت کافيست موضوع پروژه رو به ايميل زير بفرستيد تا سريع واستون فرستاده بشه .... با تشکر nirvana70777@gmail.com

برچسب ها

دیدن مطالب مشابه زیر به شما پیشنهاد میشود

۷ روز هفته، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم، سوالی دارید؟ بپرسید

آدرس ایمیل

nirvana707772@gmail.com

تلفن تماس

09369459753