بررسي روش هاي محاسبه راندمان نقطه اي در برج هاي تقطير

    Sorry, no posts matched your criteria.

بررسی روش های محاسبه راندمان نقطه ای در برج های تقطیر

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴
1,188 views
بدون نظر

10000 تومان – خرید

بررسی روش های محاسبه راندمان نقطه ای در برج های تقطیر

 

چکیده :
از فرضیات ساده شونده موثر برای شبیه سازی برجهای تقطیر ، در نظر گرفتن برج با سینی های ایده آل است و مهمترین پارامتر برای طراحی و آنالیز انواع برجهای سینی دار ، راندمان می باشد. دقت شبیه سازی برج های تقطیر بستگی به چگونگی محاسبه و استفاده از راندمان در حل معادلات شبیه سازی دارد. روشهای معمول برای محاسبه راندمان کلی سینی ها از دقت کمی برخوردار هستند ، اما ؛ در صورت استفاده از راندمان هر جزء در هر نقطه ای از سینی ، یا به بیان دیگر ؛ راندمان نقطه ای ، علاوه بر افزایش دقت شبیه سازی ؛ در مصرف انرژی هم صرفه جویی می شود. در این مقاله روشهای مختلف چگونگی محاسبه راندمان نقطه ای مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
واژه های کلیدی : تقطیر ، راندمان نقطه ای ، تعداد واحدهای انتقال

projeha.net بزرگترین سایت دانلود پروژه و مقالات دانشجویی
مقدمه :
تقطیر یکی از مهمترین فرآیندهای جداسازی در صنایع شیمیایی و پتروشیمی می باشد و مهمترین پارامتر در طراحی و آنالیز انواع برجهای سینی دار ، راندمان انتقال جرم است . در ارتباط با راندمان سینی مطالعات زیادی شده است ، ولی از زمان انتشار پیش بینی های AIChE(1958) ، پیشرفتهای چشمگیری در ارتباط با آن صورت گرفته است.
اغلب روشهای پیش بینی ، بر اساس توسعه روش AIChE است . ( ۱ )

"بازديدکننده گرامي" با تشکر از اينکه سايت مارا براي انتخاب مقالات انتخاب کرده ايد در صورت پرداخت موفق و عدم دريافت فايل بعد از پرداخت کافيست موضوع پروژه رو به ايميل زير بفرستيد تا سريع واستون فرستاده بشه .... با تشکر nirvana70777@gmail.com

برچسب ها

۷ روز هفته، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم، سوالی دارید؟ بپرسید

آدرس ایمیل

nirvana707772@gmail.com

تلفن تماس

09369459753