پروژه رزين فنوليك 74 ص

    Sorry, no posts matched your criteria.

پروژه رزین فنولیک ۷۴ ص

۸ مرداد ۱۳۹۲
1,597 views
بدون نظر

Word2007777

10000 تومان – خرید

  Resol Resins ,   Phenolic novolac

تفاوت Plenco  :

محصولات Phnolic resin  از مناسبترین مواد در بازار است و هزارها شرکت و صنعت از آن سود می برند. پنج نسل از تولید کنندگان در سراسر دنیا روزانه بارها به مواد مبتنی بر Phenolic- resin  رجوع می کنند. شرکت مهندسی پلاستیک مفتخر به سپری کردن تاریخی باارزش از طراحی مواد است، موادی که با گذشت زمان و با استفاده های فراوان در دستگاههای چای ساز، ماجول Apollo  و جدیدترین سیستم امنیتی اتوماتریک امتحان خود را پس داده است.

تقاضای بازار در خصوص محصولات رزین بسیار تخصصی شده است. نوع Phnolic resin  ،‌جرم مولکولی آن، ظرفیت مرنومر و رطوبت، جریان ویسکوزیته و گداخته، PH  ،‌بهبودی در طول درمان، و گسیلش بخار تنها برخی از خصوصیاتی است که شایستگی محصولات برای مشتری را تعیین می کند. مأموریت تیم Plenco Phenolic resin ، توسعه،  ساخت و ارائه محصولات مفیدی است که برای مشتری سودآور است. تجربه شرکت مهندسی پلاستیک و توانایی این شرکت در انتخاب نوع ساخت محصولات و استفاده از روش های متفاوت ساخت این امکان را فراهم کرده که محصولات Phnolic resin  انتظارات و نیازمندی های مشتریان را برآورده سازند. ما از پیشنهاد شما جهت ساخت محصول Phnolic resin  اسقبال خواهیم کرد.

شرکت مهندسی پلاستیک محصولات تغییر یافته و بدون تغییر, novalac  Phnolic resin  Resol  همانند پاستیل ها، پودرها سنگ ها،‌نوارها و مایعات حلال را تأمین می کند. به طور کلی، مشتریان از محصولات Plenco    استفاده می کنند تا متریکهایی مقاوم، پوشش حفاظتی، فوم های انعطاف ناپذیر یا افزودنی واکنش پذیر شیمیایی تولید کنند.

Plenco Phnolic resin  چیست؟

رزین ها (Resin) ، پلی مرهایی هستند که از کنار هم قرار گرفتن پی در پی مولکول (مونومرها) و تشکیل زنجیره یا شبکه بوجود می آیند Plenco Phnolic: resin  پلی مرهایی با یونیت تکراری کم هستند که توسط اتصال مکرر مونومرهای فنولیک (hydroxyl- aromatic ) با الدهیدها به وجود آمده اند. اکثر محصولات Plenco ، ترکیبی از فنول ( هیدروکسی بنزن،   ، و فرمالدهید (متانول،) می باشند، اگرچه در تقاضاهای خاص استفاده از فنول های جایگزین مورد نیاز است. برای مثال، Cresols ، resorcirol ) سازندگان Phnolic resin ، از طریق جایگزینی فرمالدهید در حلقه ی فنول اروماتیک در طول واکنش تراکم سازی، فنول را پلی مره می کنند. انتخاب معیارهای درست واکنش، منجر به پراکنش مطلوب جرم مولکولی و ظرفیت مونومر باقیمانده می شود که این پراکنش و حجم برای افزایش کارایی مورد نیاز است.محدوده ی گسترده ی شرایط واکنشی و مونومرهای موجود برای تولید کنندگان رزین این امکان را فراهم کرده که محصولات متفاوتی از رزین به وجود آید؛ محصولاتی که به ویژه برای تقاضاهای شخصی طراحی شده اند. در اینجا سعی داریم شیمی عمومی پلی مره شدن فنول با فرمالدهید و مولکول های استفاده شده را نشان دهیم و با این کار پیشینه ای کلی از ساختار رزین نمایش داده شود.

 

"بازديدکننده گرامي" با تشکر از اينکه سايت مارا براي انتخاب مقالات انتخاب کرده ايد در صورت پرداخت موفق و عدم دريافت فايل بعد از پرداخت کافيست موضوع پروژه رو به ايميل زير بفرستيد تا سريع واستون فرستاده بشه .... با تشکر nirvana70777@gmail.com

برچسب ها

۷ روز هفته، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم، سوالی دارید؟ بپرسید

آدرس ایمیل

nirvana707772@gmail.com

تلفن تماس

09369459753